Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 12 de març del 2015

EL NOU LOGO DE COMPROMÍS.

Fa no res he conegut el nou logo de Compromís, que no sé si és la imatge corporativa oficial de la coalició o algun invent només per a Sagunt. He de confessar que m'agrada pel colorit de base taronja que té, però "non troppo", perquè no hi ha cap detall que indique d'on venim, qui som i que volem seguir sent. I aquestes coses, a tots aquells que hem lluitat, des de la nostra joventut fins ara, contra tota classe d'elements i situacions per mantenir la nostra base fundacional, fonamentada en l'origen, els costums, la història, i sota la casa de quin rei es va donar forma, es va expulsar els seus habitants en favor dels cristians que vingueren amb ell i es va fer el repoblament de l'anomenat l'antic Regne de València, avui País Valencià, ens produeix una mena d'urticària per la seua indefinició. Ben bé podria tractar-se d'una forma nova de publicitat de la taronja valenciana, tan depreciada a hores d'ara, o un panell per anunciar un suc natural de taronja collida de l'arbre fa uns instants, però en constituir una gran part de la història valenciana, la taronja no representa el poble valencià, en canvi, altres elements sí, que no pareixen per cap lloc ni en forma ni en color. On pararem i en benefici de què i de qui? No ho sabem, però la dignitat ha d'estar per damunt de moltíssimes coses, i si el que cerques no acabes d'aconseguir-ho en decòrum, malgrat l'esforç de tant de temps, i et veus en l'obligació de buscar-te patrons, com els que tant i tant em criticat i contra els que tant hem lluitat, cal més marxar a casa a llegir un bon llibre, escriure i dedicar tot el temps possible a la família, que vendre l'ànima al dimoni, si és que hi ha dimoni i viu entre nosaltres. Jo, que afortunadament tinc el futur resolt, encara que cada vegada esdevé més curt - cosa que no em fa gens de por - sí que en sent de por pel que podrà succeir si, entestat com estic en posar el meu gra d'arena en un futur millor pel nostre País, volem fer-me entrar en la boca del llop que tantíssimes vegades he repudiat i que tant de fàstic em produeix.